Hejsan!

Vaknade för en timme sen och nu ska jag och sandra dra till årjäng och sen ska vi gå till farmor och grilla och jag kommer inte följa med pappa hem om han ska åka hem tidigt som igår och jaga bäver -.-.. Hoppas det blir lika kul som igår, det var en av de roligaste kvällar jag har varit med om, skitkul! Men jag skriver mer sen när jag kommer hem till farmor, pusshej♥

Kan inte sova!

Sitter och lyssnar på 'Off The Chain'.. den får mig att tänka på en person♥.. älskar den låten... Men iaf.. kan inte sova och jag vet inte vad jag ska göra nu när Jenny och Thomas är borta. jag ska iaf ta och lägga Sandra i sin säng, hon har somnat. I morgon ska vi till farmor och hasse igen och de kommer bli så himla kul! har aldrig haft en sådan kul påsk på länge, men nu ska jag lyssna på musik och läsa lite och sen ska jag försöka sova, pusshej♥


HEMMA HOS SANDRA!

hejsan, nu är jag hemma hos sandra och har hämtat popcorn som vi ska ta med oss till farmor nu.. Smygtog en öl ;D, hahahaha, pusshej♥

veckans låt!


Nu åker pappa :(

Nu ska pappa hem och jaga bäver, men vi valde att stanna kvar och gå hem till mamma sen, det blev inte så tråkigt som jag trodde att de skulle bli :). Men nu ska jag snart lämna över datorn till kevin och sandra.. Håller på att kolla igenom massa danser.

Hejsan!

Nu ska jag och kevin dra oss till farmor på påskmiddag och senare blir det att åka med hem till pappa tror jag eftersom det inte är nån gårn idag. Tar med mig en bok så jag kan läsa i fall jag har tråkigt. Men vi ses sen hejdå!♥

har kommit hem nu ^^

har precis kommit hem nu ska jag bara gå ut med hunden och sen duscha, har varit på gårn och det va väl sådär. Sen gick jag, bella och johanna och köpte glass, gott! (Y) har inte ätit glass på skit länge, så det var namnam ^^D.. Sen så kom jennie och va med oss, sen typ vid sju så gick Johanna och bella och då var de jag och jennie och jocke som va.. Men sen lite före nio så stack vi hem för de va inga kvar typ, men måste dra nu, pusshej♥

NY BLOGG!

kände för att göra en ny blogg igen, men jag kommer inte att lägga ner denna.. hihi^^..
TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DEN NYA BLOGGEN!
(hehe, jag fick namnet från rosa pantern när dom håller på att sjunga 'hohoba' fast det stavas jojoba.. Jag har den låten på hjärnan helatidenx))

god morgon på er!

har precis vaknat och ska snart äta lite frukost. Idag ska jag göra lite matte läxor och sen blir det att va med jennie idag, har inte så mycket att skriva så vi ses, pusshej♥

sitter här med jennie <33

just nu sitter jag här med min bästaste jennie och vi har precis kommit in. Vi låg ute och solade lite tills det blev svinkallt. Normala är vi vi tog ut tusen täcken och massa saker, men mysigt var de iaf ^^D <3. Nu vet jag inte vad vi ska göra, kanske sitta lite vid datorn och lite sånt, pusshej♥

JENNIE! (Y)

hejsan, har inte bloggat på länge, men jag har dataförbud egentligen x).. Men nu ska jag ner och möta Jennie som ska komma till mig idag och sen blir det att fortsätta på matten som jag inte är klar med än. Men jag inte vad jag ska skriva mer, kommer blogga om några månader, pusshej♥

BLOGGEN BORTA?

det fanns en blogg som handlade om alla högstadie elever i årjäng som jag var med i och emilie och jennie och massa som heter cascadas.blogg.se .. :-x.. men den är borta nu men de stod massa skit på den ....

ANDREA :D

hejsan, just nu är jag med andrea och just nu kollar vi upp en cp- blogg, men vi ska snart hitta på något som tex att spela kort, men om hon vill så kan hon få gå in på sin facebook- sida innan vi gör nåt.. har lust att sova hos henne men jag fick inte och jag tänker inte berätta skälet... Men jag kanske får åka till henne lite senare :).. hihi, andrea är så söt för hon gjorde ett armband av magnetkulor till mig :')... haha men nu ska vi gå, pusshej♥

HEM TILL PAPPA :D

hejsan, snart kommer pappa så jag ska skynda mig att packa lite mer.. gött att de e helg nu ;).. Idag hade vi tyska glosor och det gick bra hoppas på ett mvg :).. Sen ikväll ska jag till Andrea om jag får och då ska jag ta mopeden dit om jag får det också. Har inget mer roligt att skriva så, pusshej♥

dålig uppdatering!

hejsan, jag vet att jag inte är så duktig på att blogga, men jag sitter nästan inte vid datorn längre.. Men iaf så hade vi dans idag på travet och det var kul, sen när jag kom hem igen så skulle vi åka iväg igen och sen nu är jag hemma och ska göra läxor, har prov i matte i morn också... gött att det bara e en dag kvar innan helgen, pusshej♥

HEMMA!

hejsan, idag hade vi dans med sanna och det var uppvisning vid typ kvart över sex och jag var så nervös att jag började gråta :$. Jag var inte med den första och den andra gången, men jag var med den tredje och det gick väl sådär, jag glömde inte bort mig iaf ;). Sen har jag varit på skolan också och det har varit kul ;).. Nu ska jag sätta på en bra film och läsa en bra bok som heter Mossblomma ;). Den är verkligen asbra (men de e för att jag gillar fantasy ;D), men nu ska jag gå, pusshej♥

tjenna ^^

idag har jag varit på konfirmationsträffen och i fredags hade jag askul med evelina och massa andra folk.. Sen på lördag var det lördagsöppet och då vid tio så tittade vi på en superbra animerad film som hette legenden om.. jag vet inte, men den handlade om ugglor iaf.. Men redan vid halv elva var jag tvungen att gå för jag skulle passa mina småsyskon för att mamma och robin skulle ut och då skulle jag och andrea ha scooby doo kväll med massa scooby doo filmer, men hon ville lägga sig så de sket sig -.-.. I morn är det skola och den hoppas jag blir bra och sen har jag dans också, med sanna :).. Men har inget mer att skriva så vi ses, pusshej♥

RSS 2.0