HEMMA HOS BABA ^^

Just nu sitter jag hemma hos pappa och pratar med simen i telefonen, vilket gjorde de lite roligare... Skulle ha åkt moped med kevin, men nejdå han orkar inte -.-. Antar att det får bli i morn ist. Kanske åker ut till neas sommarstuga och kollar lite.. Sen ska jag dra med mig pappa ner till sanda och bada hihi^^, men skriver mer i morn, pusshej, god natt♥

HEMMA HOS BABA! ^^

Har kommit hem till pappa nu och pratar med simen i telefonen ^^.. Nu ska jag snart ut och köra moped och köra ikapp med Kevin och se till att han inte dör. Sen måste jag verkligen duscha! Men jag skriver mer i morn, vet inte vad jag ska skriva, pusshej

KLAR!

Har precis hjälpt colin med att få ut en hästmygga från hans rum. Nu har jag gjort mig i ordning och lite sånt, nu ska jag gå ut och lägga mig och sola ända tills jag måste gå. Måste skicka sms till Simen och se om han är vaken också. Skriver kanske när jag kommer till pappa, pusshej♥

GOD MORGON ^^

Vaknade precis och är fortfarande väldigt trött. Ska äta lite och sen ta en dusch och sen sätta mig ute lite grann. Sen är det bara att invänta en tråkig konfaträff, men tur är att det är den allra sista! Gött! Skulle vara med Emilie sen tror jag efteråt eller om jag åker till pappa :(. Måste se hans fina klinkers som han har lagt ut och kanske köra moped ner till sanda och bada ^^, men ses sen, vet inte vad jag ska skriva, pusspuss♥

äntligen hemma ^^

Nu har jag kommit hem igen, gött det! Men denna dagen var faktiskt den roligaste. Vi hann inte bada så mycket men det var roligt ändå. Vill så gärna till sommarvik och bada men jag vill inte dit själv :(.. Vet inte vad jag ska göra nu. Kanske kan ringa någon. Men skriver mer i morgon, måste byta kläder är blöt som ett as! puss♥

FÅR INTE NOG AV LÅTEN!


UT I SOLEN ^^

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen och bli lite brun, känner mig väldigt blek. Men först måste jag packa grejer och lite sånt när jag ska bege sig mot församlingshemmet och tråka på ännu en konfa träff :(. Sen hoppas jag att det blir roligare när jag kommer hem. Vill bada idag igen, men inte själv. Jag kan inte fråga Simen, för han är ute på sjön med oliver :(... Jennie om du läser detta! Vill du hänga med till sommarvik ikväll med mig och bada!? Saknar dej otroligt mycket gumman!♥..


GRATTIS JOSEFINE :*

Gick hem vid halv 8 och sen gick jag upp till tingevi för att möta ida och emilie. Sen stack vi upp till sommarvik för att bada och det var inte så kallt i vattnet som jag trodde att det skulle vara. Var där med Stefan, Potter, Andé, Stefan och Marcus tror jag att han hette. Sen kom jag inte hem förrens vid elva tiden ungefär... Men idag iaf så vaknade jag typ vid tio och sen gick jag upp för att gratta bästa lillasystern som fyller 7 år idag! :D.. Så nu ska jag hitta på en rolig present eftersom jag inte har haft tid med att köpa present till henne och då vet jag exakt hur jag ska göra den... Idag är det ännu en konfa träff och sen efter det när jag kommer hem så skulle vi grilla och mysa och sen efter det vet jag inte vad. Kanske kan träffa Simen om jag hinner?... Eller jag vet inte, men vi ses senare, puss♥

NU DRAR JAG!

Nu drar jag snart till Församlingshemmet och hoppas det blir lika roligt som det var igår. Måste äta innan jag går och dammsuga lite också. Längtar tills jag kommer hem sen igen, för då blir det att dra till sommarvik med Simen, Stefan & Emilie! Kommer bada sönder!, pusshej♥

Färdig och klar, fast det är fyra timmar kvar ;)

Nu har jag gjort mig i ordning fast att det är typ tusen timmar kvar innan jag ska gå till församlingshemmet. Känner att jag måste gå på konfan, för jag vill inte få återläsning igen. Snart åker Kevin och mamma och alla till karlstad :(. Jag som så himla gärna vill med :'(. Men det får bli en annan gång. Konfan är ju snart slut för på lördag så konfirmerar vi ss, vilket ska bli så himla gött.. Jag gjorde det för min mammas skull, även fast jag är buddhist. Vilket känns, konstigt, men måste gå pusshej♥

God Morgon! ^^

Sov i tältet i natt vilket var lite kul faktiskt. Vaknade typ vid tio och sen gick jag in och åt mormors soppa ;). Nu ska jag ta en dusch (om det är varmvatten), sen ska jag göra mig i ordning för konfa eller karlstad?!.. Jag vet inte om jag ska skita i konfan och dra till karlstad med familjen, eller om jag går till konfan och slipper återläsning.. Hjälp mig!... Men iaf, skriver senare igen när jag kommer hem, pusshej♥

Josefine! :*

Nu ska jag lämna över datorn till lilla jossan kossan. Nu har mamma och alla kommit hem förutom Colin? :\. Vart har han tagit vägen? :o. Han kanske sover hos sin farmor och farfar. Nu ska jag göra i ordningen i tältet som jag och Josefine ska sova i så vi ses ;* puss♥

HAR KOMMIT HEM NU!

Gött att äntligen ha kommit hem, sitter och lyssnar på Coconut Tree, hehe ^^, älskar den! Men iaf idag så har vi läst tre texter som vi ska läsa upp på Konfirmationsdagen :). Sen har vi åkt ut till en sjö och ritat hur gud är för oss och sen efter det fick vi bada och jag hoppade i 6 gånger, det var inte så himla kallt i vattnet faktiskt. Sen åkte vi tillbaka och gjorde våfflor och pannkakor och sen gjorde vi lekar. Sen sista timmen så skulle vi sätta ihop en redovisning av allt vi har gjort på konfan. Sen åkte vi hem och alla killar började skojbråka och massa, va skitkul! Sen när vi var framme vid församlingshemmet så tog jag följe hem med max och sen började jag gapskratta över massa saker... Men nu ska jag ta och vända huset upp och ner, så ses senare ;)
- och så kommer Stefan mitt upp i allting :P

DAGS ATT DRA :)

Är klar nu. Har packat och gjort mig i ordning så nu ska jag bara äta upp kycklingen och sen ska jag gå till församlingshemmet, pusshej♥

Emilie har åkt :(

Nu har emilie åkt hem och jag är helt ensam hemma eftersom mamma och dom är i hukken fortfarande, men jag tror jag måste skynda mig att packa och göra i ordning, hade helt glömt konfa träffen, pusspuss♥

God Morgon! :)

har precis vaknat emilie ligger fortfarande och sover och jag hade glömt att vi har konfa grejs idag, men jag får försöka att väcka henne och göra mig i ordning och sånt. Mamma och alla andra drog till hukken eftersom vi låg och sov. har inte sovit såhär länge på länge. Var och badade i Sommarvik igår med Simen, Stefan och Potter. Det var skitkul och vi tog massa kort som vi lägger upp senare. Stefan och Simen ska till Liseberg idag och jag hoppas att dom kommer att ha roligt, jag kommer sakna Simen :(.. Fast det gör jag ju alltid nästan...Hoppas jag att vi inte kommer att vara ute i Blomskog länge för jag har ingen lust idag och jag är inte på humör idag. Men måste skynda mig, skriver sen kanske, pusshej♥

SOMMARVIK MED EMILIE!

nu ska jag och Emilie dra till sommarvik och möta Stefan, Potter och Simen (Baby!). Vi ska bada och det kommer bli så himla kallt, men jag måste doppa mig för jag känner att jag svettas så himla mycket -.-.. Sen ska emilie sova över hos mig ska bli kul, vi ska dynga och vara uppe hela natten! Men ska byta om nu, ses!

Mohombi - Coconut Tree! ^^ & Enrique Iglesias - Dirty Dancer! ^^


God Morgon!

vaknade typ vid ett av att Erikas telefon ringde. Hade jätte kul igår.. Det var roligare att vara nykter än att vara full faktiskt ^^. Har precis duschat och ska snart gå ut till småsyskonen och tälta på gräsmattan :D haha.. Sen kommer väl Andrea hit och hälsar på, sk fixa en skiva till henne på min dator och sen ska jag väl bara ta de lugnt. Skriver mer senare, pusspuss♥
Saknar Simen för mycket :(

DRYGT -.-

Har precis matat Colin som är så vrång som vägrar att äta. Finns typ inget att göra, saknar Simen som en idiot och känns som jag kommer dö snart. Längtar tills frua mi kommer och då kommer allt att bli kul :D... Hoppas att det inte kommer att regna bara. Fast det kommer inte stoppa oss. Kommer ha skitkul! Sen kanske Simen kommer till Årjäng också, fast jag vet inte riktigt om han skulle det. Men ska fixa mig lite, puss!♥
ÄLSKAR LÅTEN!

DAGS ATT PASSA BARNEN :)

Hejsan, har precis kommit hem. Har varit med Emilie i Årjäng och träffade Olivia där och sen efter en timme eller nåt så stack jag för jag orkade inte vara kvar och sen nu ska jag passa barnen också. Josefine är så söt för hon gav mig en present som det stod ''till emelie från josefine - även fast det inte är din födelsedag''. Blev jätteglad och nu ska vi gå ner och lägga oss och titta på film, så vi ses, pusshej♥

Underbar dag med erika... och simen ;) ♥

har haft en underbar dag med erika :*, vi har varit i årjäng och lite sånt.. Sen var jag med simen och massa andra folk. Sen efter några minuter så gick vi till mattias/tysken och var med han och en som heter alex och en annan som heter fredrik :). Men så stack vi till årjäng igen och var där ett litet tag och sen stack vi hem nyss, för hennes mamma kom och skulle hämta henne. Men jag hoppas att vi ses på lördag igen :), men nu vill mamma ha datorn, pusshej♥

HEMMA !

har äntligen kommit hem från vadstena och det har varit väldigt kul och max var den enda som var normal iaf ;). Köpte ett par nya byxor och sånt och sen var vi och kollade på klostret och sen kollade vi på slottet och badade, vilket var svinkallt. Sen första gången när vi skulle äta frukost så försov jag mig och sen nästa dag så vaknade jag en timme senare, så det var riktigt pinsamt x). Men det är skönt att vara hemma igen, ska på konfaträff nu och sen ska jag träffa Erika som jag har saknat så! Har fått en ny dator också ^^... Måste skynda mig, ses sen! pusspuss♥

VECKANS LÅT! ^^


vadstena i morn!

i morn ska jag till vadstena med konfan, ska bli kul faktiskt. Ska snart ta och lägga mig. Idag har dagen varit skit deppig :(. Vet inte vad jag ska skriva.. pusshej♥

Kjedelig dag idag :(

var hos nea igår, vilket var mysigt och roligt. Idag skjutsade hon hem mig baba, snäll som hon är och efter det har hela dagen var så himla dryg! Skulle ha ridit idag men det sket sig... Vill åka moppe, men väntar nog tills kevin kommer hem isf, inge roligt själv. Men har inge vettigt att skriva, så vi ses, puss♥

RSS 2.0