HEMMA HOS ÄLSKADE JOHANNA!

Just nu sitter jag hemma hos underbaraste Johanna och vi sitter och pratar. Sen ska vi dra ner till Bella och hitta på något. Slutade tidigt idag vilket va skönt.. känner mig inte så frisk heller så jag tror jag stannar hemma i morn :(.. Men vet inte vad jag ska skriva mer så vi ses senare när jag har kommit hem. hejdå!♥


härlig dag idag ♥

idag har dagen varit ganska härlig. Idag fick jag träffa simen igen, har saknat honom så himla mycket! sen efter skolan så följde emilie och linda mig hem och vi fixade oss och sen stack vi. Dom skulle nånstans och jag skulle till gårn och dansa, men sen så blev det inget eftersom vi var för lite folk, så robin kom och hämtade mig sen och då åkte vi till låtsas farmor och låtsas farfar och åt massa god mat och sen lite tårta^^, supergött! Men nu ska jag ta och stänga ner, ses i morn , pusshej♥
saknar dej älskade syster! ♥♥♥

SKYPE! :D

hejsan, sitter och pratar med jennifer på skype eftersom det inte finns något annat att göra. Dagen har varit väldigt lugn och inte så masig. Jag tror inte att mormor och morfar kommer eftersom alla är så dryga och slöa. Ska snart lägga mig ist, är trött och grinig, go natt♥

HEJSAN, SVEJSAN (y)

har inte varit så rolig dag idag heller, har myst med syskon och mamma och robin sover fortfarande. Sen ska vi hämta josefine och fira morsdag tillsammans med mormor och morfar, vilket kommer bli kul hoppas jag och sen i morn är det skola och jag har en sak till lilla moa som hon skulle ha fått för länge sedan, sen tror jag att jag skulle på sånglektion också... men skriver sen kanske, puss!
söta moa!♥

DRYGT!

Just nu sitter jag och drygar meddans pappa klipper gräs.. ska snart in till mamma och ha kul hemma med andrea och småsyskonen.. Har haft tråkigt hela dagen... men skriver sen

HITTADE MOBILEN!

nu har jag äntligen hittat moas mobil och kan pusta ut nu.. Gött att det är helg igen, men jag känner mig udda för jag är den enda som inte är på gårn. Men ska snart gå till grannen ist och sen ska jag försöka hinna ikapp med matten och lite sånt, hoppas helgen går fort. I morn kommer de bli kul hoppas jag för då kommer mammas goa kompis Christina till oss och vi ska grilla och sånt och sen på kvällen så ska dom väl ut någonstans och då ska jag och nea sitta barnvakt (Y)... men skriver mer sen, hejdå♥

ÄLSKAR LÅTEN!


HEMMA HOS BABA! ^^

nu har jag kommit hem till pappa och nu ska jag snart träna på sångläxan som jag fick, sen måste jag ladda ner musik till en annan mobil för jag är ju så klumpig så att jag tappar bort Moas mobil med mitt kort i (tur att jag har ett annat kort) :x... Moa om du läser detta så lovar jag att jag ska leta sönder mig i morn efter den, jag svär på min själ! om jag inte hittar den så betalar jag en ny åt dej för mina egna pengar!

KOMMER SAKNA DEJ :(

Har sagt hejdå till älskling nu och kommer inte se han eller silje förrens på måndag :(.. Dagen har gått fort idag har inte gjort så mycket skriver mer sen ...

TRÖÖÖTT! -.-

Hejsan, just nu sitter jag i datasalen med Johanna och ska skriva klart en berättelse. Sen måste jag säga hejdå till Simen innan han åker till Norge :(.. Slipper åka till pappa denna helgen eftersom vi ska få besök och jag ska sitta barnvakt med Andrea :). Hoppas helgen blir rolig även fast jag inte får träffa Älskling förrens på måndag :(.. Men måste jobba så vi ses! pusspuss♥


ROLIG DAG IDAG ^^

hade jätte kul idag med konfan, det roligaste var linbanan och jag trodde jag skulle dö, men det var svinkul, johanna skulle ha varit med hon också :(, men jag hade ju Isabell och Patrik också.. Vi gjorde inte så många saker men det var roligt iaf.. I morn är det skola igen :(.. men har inte så mycket mer att skriva så ses...

STUDIEDAG I MORN!

denna dagen har gått fort, vi slutade tio i två idag och det var gött, gick hem till nea efter skolan och sen följde med henne när hon skulle klippa sig :). Har inte gjort så mycket mer idag, har bara varit trött hela dagen. I morn är vi ju lediga och då ska jag med konfaskiten igen och det är så himla tråkigt.. men vi ses hejdå!


OJOJOJ..

jag hade helt glömt bort att jag ska titta på Kaja, Moa, Olivia, Jennie, Emilie Izabela m.m på deras dansuppvisning sen klockan 6 också, det kommer bli skit kul , ni äger älsklingar! puss och kärlek!

SKYPE MED JENNIFER!

har kommit hem från skolan och nu sitter jag och pratar med Jennifer älsklingen på skype! saknar min andra älskling :(, men han är på gårn :'(.. Ska snart ta och göra lite matte och sen om jag orkar så ska jag gå ut med bästa vovven på en härlig promenad, men jag vill inte gå själv -.-... ses sen hejdå!

dags att dra :)

nu ska vi snart hemn till mamma igen, men vi ska bara packa lite först och lite sånt, men vi ses..

jaha...

har inget att göra förutom att bara lata mig och kolla på tv hela dan och göra religion och matte.. hoppas det blir fint väder snart så man kan gå ut på promenad eller nåt...
- finaste ängeln på jorden

TRÅKIG DAG :(

idag är det nog den tråkigaste dagen på hela helgen.. det kommer bara och regna och då får det bli städdag och sen klockan tre så måste jag se på sherlock holmes :D. Sen åker vi hem till mamma och sen börjar skolan i morn och jag längtar helt ärligt.. Kanske ska läsa lite religion nu, så jag skriver sen, hejdå..

HANDLAT!

har handlat med BaBa och hämtat lille kevin och nu ska vi snart äta mat :). Andrea skulle ringa också sen.. Hinner göra läxor innan hon kommer .. har inte hänt så mycket mer än sålänge, ses sen! ;)
saknar dej jennie! (L)
&
Emilie!

HELLO AGAIN!

länge sen jag blogga på denna bloggen :)... har tittat på Percy Jackson - Den Stulna Åskviggen (?). Nu ska jag snart hjälpa pappa och sen göra lite läxor och sånt. Sen tror jag att jag ska vara med Andrea om hon har lust :).. men vet inte vad jag ska skriva, men jag skriver lite senare om jag orkar, hejdå!
Emilie! Jag laddar upp bilderna på bloggen ist!

Ta dom du vill ha ;)

RSS 2.0