ensam hemma ;)

sitter ensam hemma medans mamma och robin hämtar alla andra barnen hos mormor. Idag ska vi ut till Peder och Madeleine och grilla, vilket kommer att bli trevligt. Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, ska ta och ringa erika.. vi får se. Men ha de bra alla så ses vi, pusshej♥

DAGS ATT DRA HEM :)

hejsan, sitter och laddar ner lite musik, samtidigt som jag sitter och kollar på när pappa testar massa kläder x).. Ska snart åka hem till mamma också :). Ska på bio med Erika också.. Harry Potter som jag redan har sett, men jag måste se den igen för den är så himla bra och sorglig :').. Men ses senare pusshej♥

äntligen klar!

Nu har jag äntligen fixat moppeden så jag har varit ute och kört lite med Erika och sen har vi varit inne och spelat gitarr också :D.. Sen så fastnade hon i massagestolen ;)... Sen åkte vi och badade och sen nu när jag kom hem tittade jag på X - Men ^^.. I morn blir det att dra hem till mamma igen, gött! ska ta och göra mig i ordning inför kvällen, pusspuss♥

Hemma hos andrea!

just nu sitter jag hemma hos andrea hos hennes pappa. Vi har inte gjort så mycket, vi har mest bara tittat på teven och pratat lite. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Vi ska snart äta lite och sen vet jag inte när pappa ska komma och hämta mig. Men jag skriver mer i morn, pusshej♥

Hejsan

Just nu sitter jag och Erika och spelar MW2, men nu ska vi snart packa och dra oss mot andrea och va lite med henne och sen ska jag hem och fixa moppeden och sen får vi se om erika har lust att följa med till tvängen till andreas sommarstuga och bara sitta och prata. Kanske ska ta och ringa pappa också, men jag gör det sen när jag har kommit fram till andrea.. Men vi ses, hejdå♥

konstigt rolig dag..

Stack upp i Årjäng och träffade Potter och sen så stack vi till sommarvik och träffade massa där och sen efter 40 minuter så stack jag in till årjäng igen och träffade syrran och pratade lite. Sen skulle vi köra hem till mig på cykel och jag har aldrig skrattat så himla mycket på länge, så himla rolig är hon... Och nu väntar jag bara på att Erika ska komma så att vi kan dra och möta potter och sen vet jag inte vad vi ska göra. Men nu ska jag nörda MW 2, pusshej♥

dnndjkrhjyenabarbhsr >:(

känner förjävligt sur just nu och irriterad på massa saker men ska bara ta ut min ilska på spel och massa skit... Ska inte göra så mycket nu, bara nörda MW2 och sen göra mig i ordning. Ska träffa Izzie och alva och marissa sen vid tre kanske eller nåt och sen vid nio tiden åker jag hem till pappa :). Ska gå i en grotta och sen ska jag cykla ner och bada om det blir fint.. Men skriver mer sen eller i morn, puss♥

DAGS ATT SPELA :D

Hejsan, nu ska jag spela MW2 och sen ska jag ta och hoppa i duschen. Sen blir det kanske att möta Izzie och hennes söta kusin Marissa. Kanske kommer åska och regna snart så jag väntar tills det är över. Men måste dra hejdå..

ute med simen och jennie och massa :)

Hejsan har varit med Jennie och Simen och Emil. Stack till Sommarvik och träffade Jesper och Albin och sen så var vi där och sen mötte jag erika och pratade med henne och sen stack jag tillbaka.. Sen när vi skulle hem sen så sa jag hejdå till simen som ska till norge igen -.-, men hinner inte skriva mer pusshej♥

REGN, REGN OCH MERA REGN :(

har kommit hem till mamma nu äntligen, ska ta och ringa erika och prata lite med henne och sånt. Tappade en tand nu när jag var hos pappa, vilket va ju jättemysigt, liksom.. Sen har jag bara latat mig och inte gjort så mycket nu eftersom det regnar. Ska bara regna hela veckan, förutom på tisdag då det skulle bli lite sol :).. Men nu ska Colin få spela, så vi ses i morn, puss♥

Go möra! :)

Hejsan, sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta oss. Erika och Frida har redan åkt hem :(, så nu vet jag inte vad man ska hitta på.. Idag ska vi på Harry Potter ^^, vilket kommer att bli kul antar jag, sen efter det så ska jag fixa min moped som är helt .. ja... Men iaf ska ta och packa lite grejer, så pusspuss

hemma från kristinehamn!

Hejsan, kom hem igen igår från kristinehamn, gött att vara hemma igen, träffade erika direkt efter att jag kom hem och då stack vi ut på kvällen när det var mörkt och mysigt. Sen när vi kom hem så gick vi och la oss. Sen idag träffade vi anders. Mötte honom vid tunneln vid nio tiden och erika låg och sov så sött så ;*. Sen spelade vi cod och sen james bond och Erika var helt fast med vidöppna ögon ^^.  Sen gick vi ut och var i årjäng lite sen gick vi hem och erika skulle hem först. Sen gick jag och Anders och träffade jennie, emil och ida :). Men sen splittrades vi och det var jag och jennie och emil och anders.. Ida var med Nathalie. Sen åkte anders hem vid 6 tiden och sen så nu gick jag hem. Nu är vi hemma och ska passa frida, josefine och colin, så jag skriver mer i morn, pusshej♥

KRISTINEHAMN!

Nu är jag i Kristinehamn och det är gött att slippa årjäng lite. Tittade på Trassel i bilen när vi åkte och jag började gråta eftersom den var så sorglig. Sen efter det satt jag och lyssnade på musik resten av resan. Kändes som det bara tog tio minuter, fast det tog 2 timmar. Älskar att åka bil på något konstigt sätt.. skumt... Men nu ska jag ta och ringa Erika och sen ikväll ska vi grilla och bada, så vi ses sen när jag kommer till Norge på söndag, pusshej♥

go möra!

Sitter och äter frukost/lunch ^^.. hihi.. Ska snart ta och ge peder en klem eftersom jag inte har sett han på skitlänge! Sen vid ett kommer Erika in till Årjäng, så jag ska träffa henne och Arnold :).. I morn så åker vi till Mattias i Kristinehamn och hälsar på, vilket kommer att bli kul, så jag slipper tänka och sakna Simen så himla mycket... Gött att det är fint väder, vill bada, men jag får inte eftersom jag färgade håret igår -.-. Yeyii! Trodde inte att det skulle bli fint, men men.. Kan skriva mer sen när Erika kommer, pusshej♥

ut i det fina vädret ..

just nu är andrea här och sparkar fotboll med kevin.. Jag ska gå ut jag också och hitta på något. Ska lägga mig och sola sen när Andrea har åkt.. hihi :).. Sen ska jag åka moped igen eller cross eftersom en skruv snart kommer lossna i mopeden -.-.. Men skriver mer sen, pusshej♥

SIMEN KOM HEM NU FÖR I HELVETE!

Hejsan, just nu pratar jag med andrea och så har jag varit hos grannen och tackat för konfa presenten jag fick :). Nu ska jag köra moped eller cross ut till andreas sommarstuga, vilket kommer ta en evighet men det är det värt för det är så himla kul, men först måste jag göra mig i ordning och lite sånt, skriver mer sen, pusshej♥

god natt på er :*

Nu ska jag ta och lägga mig, så vi ses i morn, pusshej♥

HARRY POTTER MED KEVIN ^^

Hejsan, just nu sitter jag och kollar på Harry Potter med Kevin. Reklam just nu så jag passar på att skriva... pappa har lagt sig och jag ska snart också göra det efter filmen, ses i morn puss♥

kan inte bli tråkigare...

idag har jag varit i årjäng och sagt hejdå till simen som åker till sin far i en hel vecka. Det var meningen att jag också skulle göra det, men jag orkar verkligen inte att tråka så länge, så jag åker hem på söndag med kevin ist. Sen idag har jag åkt moped ner till grannen och spelat kubb med andrea som verkade svin sur (?). Sen åkte jag runt överallt. Tog en liten tur till Tvängen för att kolla i Andreas sommarstuga, jätte fint :).. Nu ska jag titta klart på Salt och sen ska jag borsta tänderna och tråka mer så vi ses, puss♥

EN VECKA HOS BABA ÄR SOM ETT ÅR UTAN REGN ;)

Nu är jag hemma hos pappa och jag ska snart ta och lägga mig -.-.. Kommer stanna hos pappa en hel vecka nu eftersom att jag inte kommer kunna göra något roligt i Årjäng nu när Simen åker till sin pappa i Norge, jag kommer sakna honom som en gris och jag svär att jag kommer att grina... Men jag får ägna mig åt saker som jag älskar att göra, så jag slipper bryta ihop. Kommer kännas konstigt när han åker. Tror att jag hinner att träffa honom i morn, eftersom jag ska lämna tillbaka hans tröja och måste säga hejdå ordentligt också.. Men skriver mer i morn, är inte på humör, puss♥

HEEMMMAA!

Har kommit hem från Årjäng. Var där med Simen, Stefan, Edvin, Philip & Potter :). Vi satt och prata om massa sjuka grejer och sen så skulle vi dra och vi stod och tjafsa om vart vi skulle Sommarvik eller Stefan, Sommarvik eller Stefan?.. Så Potter och Edvin drog till Sommarvik och jag och Simen, Stefan och Fimpen stack hem till Stefan. (Ville bada med Potter och dom men men..)Men vi stanna inte där länge. Efter fem minuter var alla tvugna att dra.. Simen skulle hem halv nio och klockan var tjugo i -.-.. Men vi hinner att träffas efter att han har kommit hem från sin Baba. Måste och stanna hos min pappa i en hel vecka och det kommer att bli roligt :).. Men skriver mer i morn, pusspuss♥
-Kommer sakna honom så mycket :(

Nu har Erika åkt och jag är ensam hemma :(

Vet inte vad jag ska göra just nu, men sen ska jag upp i Årjäng och säga hej till Simen och sen efter det vet jag inte vad jag ska göra.. Mamma och alla har åkt till mina kusiner på kalas men jag har mensvärk så jag orkar inte med allt mas. Ska ta och duscha nu så vi ses senare, pusshej♥

DAGS ATT LAGA PANNKAKOR! ^^

Nu ska jag och Erika laga pannkakor, mums! ^^.. Sen ska vi göra oss i ordning och bara vänta på att mamma och robin och de små ska komma hem igen, pusshej♥

VAKEN -.-

Har vaknat nu, men erika ligger och sover så sött så :')..  Pratar med Simen i telefonen också vilket är jätte kul ^^.. Ska ta och borsta håret, ser ju ut som ett troll och sen ska jag äta för jag är hungrig som ett as, orkade inte äta igår. Sen vet jag inte vad vi ska göra och när erika ska hem.. Hoppas det blir fint väder så man kan bada sen, pusspuss♥

ÄR MED ERIKA!

Just nu är jag med Erika och vi passar Josefine & Frida tills mamma och Robin kommer tillbaka.. Sen ska vi dra till sommarvik och träffa Simen och Potter ^^.. Måste verkligen ta ett dopp eftersom det är så himla fuktigt ute.. Men skriver mer senare, pusshej♥

HEMMA EFTER EN HÄRLIG PROMENAD MED MAMMA :)

Har precis kommit hem från en promenad med mamma :). shiit vad fuktigt det var ute :o, tror jag dör! Ska ta en dusch och sen vet jag inte vad jag ska göra... ses sen pusshej♥

DÅ HAR MAN KONFIRMERAT SIG! ;)

Nu har jag konfirmerat sig och för att vara ärlig så kommer jag att sakna alla träffarna som vi hade. Kommer sakna alla härliga personer :(.. Lasse kommer jag ju aldrig mer att se, så jag gav honom en lång kram innan jag gick :). Sen nu hade vi kalas och det var jätteroligt ^^. Fick ett halsaband, armband, pengar och bestick som jag ska ha när jag flyttar hemifrån och hörlurar av baba :)... Känns konstigt nu när alla har åkt :/. Ska ut på en promenad med mamma nu snart, ska bara städa lite först och sen kan vi gå. Skriver mer sen när jag kommer tillbaka, pusspuss♥
- mobba inte bilden så är ni så snälla så 0:)

WIIHOO!

Har kommit hem från töcksfors! Köpte Beyoncés parfym 'Heat' och sen köpte jag en tröja också som jag älskar ^^.. När vi kom hem så åt vi grillat! mums ^^.. Sen efter det kom andrea och då körde jag cross och hon moped vilket var skitkul! Sen nu har hon åkt hem :(. Sen i morn är det konfadag -.-. Jag gör det bara för pengar egentligen :D. Efteråt ska vi ha kalas vilket kommer bli trevligt :). Sen måste jag hem till pappa igen, vilket jag inte orkar men jag gör det ändå för hans skull.. Men ska spela xbox nu! Pusshej♥
- Gamla kort som jag inte minns

hejsan, svejsan!

just nu sitter jag och rensar datorn, ska snart ta och göra mig i ordning för efter att pappa är klar så ska vi till töcksfors och shoppa! Ska köpa nya kläder och sånt och en till laddare för jag glömmer alltid att ta med mig min hem till pappa -.-.. Men skriver mer senare, pusspuss♥

- Hittade massa gamla bilder i datorn som jag inte hade en aning om att jag hade ;o

RSS 2.0