börjar bli dålig på detta..

har inte haft tid och lust att skriva, men tänkte snabbt göra ett inlägg. Just nu sitter jag och lyssnar she will be loved och chattar med anders och brorsan. Sen igår var jag med andrea och sov i hennes lägenhet i arvika, vilket var kul, sen idag har jag plockat svamp och varit med erika hos hennes mormor och nu har jag kommit hem, så ska ta och borsta tänderna och lägga mig, ska upp tidigt, hade bra!


DOBRO UTRO!

har precis duschat och ska snart ta och hänga upp tvätten åt mamma och sen sminka mig och fixa håret och lite grejer. Sen skulle Erika komma, men jag vet inte när. Hinner inte vara med henne så länge, ska bort vid fyra tiden på kalas till min ''Faster'' Monica :).. Och om Rasmus och Marcus masar så är dom döda bägge två ;). Men sen efter det så ska jag sova över om jag får det.. Men hinner inte skriva mer, hejdå!

nu har dom åkt :(

nu har kicki och erika åkt och jag sitter här ensam och väntar på att pappa och kevin ska komma hem igen :)... i morn åker jag till mamma och jag undrar hur det kommer att gå. Hoppas på det bästa... men innan jag åker dit så åker jag till andrea först och är med henne och sen drar jag nog hem vid fyra eller något... men skriver mer i morn eller nåt, pusshej

länge sen.

nu var det länge sen jag skrev, har inte orkat efter allt med simen... men skitsamma, orkar inte bry mig om han längre.. jag kan göra vad jag vill.. Men iaf, nu ska jag snart städa och tvätta.. Ska få en atraktor om jag hjälper till och ser till att jag förtjänar de. Så skriver mer sen, puss

RSS 2.0