HEJSAN, DET VAR LÄNGE SEN ;)

Hejsan, just nu är jag hos pappa men jag ska inte vara hos honom i helgen :(, för jag ska vara barnvakt åt lille josefine och colin på lördag för mamma ska på fest, i morn ska Evelina sova över hos mig och kanske på lördag också. I morn har vi tyska glosor, skulle ha tränat på dem nu men jag orkar inte, lat som jag är.. Men jag ska nog göra det nu så jag skriver mer i morn om jag har tid :), pusshej♥

dryg dag!

hejsan, idag slutade vi tidigt men jag stannade kvar och spelade billjard med Patrik ist :). Nu ska jag snart göra lite läxor och sånt och i morn ska jag med underbaraste Jennie till gårn, men jag måste hem vid sju eftersom att jag ska laga nånting till andrea eftersom hon fyllde år idag ♥.. Men jag har inget att skriva så vi ses!
(Jennie du är så himla underbar, älskar dej♥)



skola i morn!

Nu har jag kommit hem från andrea och vi hade jättekul! Jag är mätt iaf efter all tårta och kakor.. Nu har jag precis duschat och nu ska jag göra mig i ordning för kvällen, i morn är det ju dans också, längtar (Y), pusshej♥

Snart klar! ^^

Hihi.. Nu är jag snart klar och nu drar jag till mormor, pusshej!♥

Lördag ^^

just nu är vi ensamma hemma jag och kevin, snart ska jag dra till mormor för att äta middag med henne och barnen, mamma jobbar och robin är i sillerud. Igår hade jag jättekul med jennie :), men jag har skuldkänslor för jag lämnade henne och kaja och moa många gånger :(, FÖRLÅT JENNIE!... Senare ska jag vara med Andrea och sen i morn ska jag till kalas hos henne och då kommer robin eriksson dit -.-.. men han är gullig ändå, vi ses senare, pusshej♥

Hemma hos jennie! ^^<3

hejsan, nu är jag hemma hos bästaste Jennie! Vet inte riktig vad vi ska göra, men sen blir det att dra till gårn och se om det är nåt roligt folk där :).. Det finns en person som jag inte vill ska komma -.-.. Men iaf Jennie är nere och hämtar plåster för sitt sår :(, hon har skärt sig stackare :(♥. Nu är det äntligen fredag och nu ska jag gå, pusshej♥ ^^

JENNIE! <3

Nu har jag kommit hem till pappa och nu ska jag snart plugga på provet som vi har i morgon :).. Hoppas på ett g iaf.
Idag har jag varit på återläsning på församlingshemmet eftersom jag har missat 3 gånger av konfan, tur var att jag inte var ensam, jag hade patrik med mig också :D.. När vi var klara spelade vi pingis och billjard och lite sånt sen stack jag till mormor och sen kom pappa. Denna dagen är så himla dryg -.-.. men vet inte vad jag ska skriva hörs sen :)), pusshej♥
(Jennie Dypedal Andersson! Jag älskar dej mest av allt i hela världen! puss på dej :*♥)


dags att duscha :D

nu ska jag ta och duscha och sen ska jag fortsätta med läxorna och speciellt dansläxan.. I morn är det skola igen, men dagen går ganska fort, vi ses i morn, pusshej♥

GOD MORGON... NEJ JAG MENAR GOD EFTERMIDDAG ;)

Hejsan, idag vaknade jag halv fyra :o.. Jag har sovit i en halv dag för jag somnade inte förrens vid fyra på morgonen... Jag trodde inte att klockan var så mycket först, men det var den så jag gick upp direkt och sen fick jag städmani och började städa upp efter mig, det som jag hade stökat till.. Sen gick jag upp till mamma som fortfarande låg och sov, men sen efter tio minuter så vaknade hon och jag kokade ägg åt henne eftersom hon är bakfull, hon kom inte hem förrens vid fyra i natt då jag gick och lade mig, jag trodde hon redan var hemma, memen.. Nu har min lillasyrra kommit hem också, har saknat henne som bara den!.. Men Nu ska jag göra om i mitt rum och sen ska jag göra mina läxor också och om jag har tid över ska jag leka lite med syster och samtidigt vänta på att kevin, colin och robin ska komma hem... kevin är hos pappa och colin och robin är hos en som heter glenn.. måste gå, pusshej♥

JAG KANSKE SOMNAR TILL MUSIK? ;)

det brukar oftast vara så att jag somnar till musik och sen glömmer att ta ur lurarna ;).. Klockan är kvart i tre nu och jag ska ta och stänga av datorn snart, ska bara göra mitt sist inlägg för kvällen.. I morn blir det att gå ut med hunden, vara lite på datorn och sen resten av dagen ska jag göra min läxor också som ska vara klara på måndag. Sen måste jag ringa pappa också och kolla vem som har min mobil eller kevins mobil för när jag ringde så svarade en gubbe vid namn stig och han har mitt nummer? skumt.. Men sen måste jag också planera syrrans b-day också... Men iaf nu börjar jag att bli trött, ska upp och borsta tänderna och lägga mig, pusshej♥

kan inte sova :S

jag vet inte varför men jag kan inte sova :s.. Jag ska försöka att sova snart, men just nu känner jag mig för lite damp humör, hehe xD.. jag vet exakt vad jag ska göra, jag sla göra en dampvideo!..pusshej♥

slö dag -.-

idag har det varit en väldigt slö dag sen alex åkte.. Vi var ensamma hemma för att mamma och robin skulle på glada ankan i karlstad, det vr riktigt trevligt.. men jag bloggar mer i morgon, för nu ska jag gå upp och vänta tills mamma kommer hem från festen, pusshej♥

god natt :*

Nu ska jag ta och lägga mig, får göra läxorna i morn och inte så mycket data, pusshej♥

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0