hemma igen... fast för länge sen ^-^

hejsan, kom hem typ vid sex tiden. Hälsade på Hans, vi pratade lite och sen så åkte vi till farfar och va där.. Sen ringde jag erika & städade mitt rum också, sen gick mamma och barnen på promenad medans jag städade övervåningen, snäll som jag är.. I morn är det sista skoldagen och Mâten ^-^, längtar faktiskt. Jag hade inte tänkt att gå egentligen, men jag känner att jag är tvungen eftersom att anders kommer och han ska sova hos mig, så.. Det tråkiga ä bara att pappa kommer att vara föräldra vakt och massa så det kommer bli lite pinsamt, men jag hoppas att de går ändå.. Men nu ska jag inte sitta och babbla, ska träna på prov nu så vi ses, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0